27/09/18

NENO X CORAZÓN SAN = ADULTO SAN

O día 28 de setembro iamos celebrar no patio, unha xornada de xogos colectivos. Debido a que a néboa non axudou tivemos que pasar a xornada para o día 1 de Outubro .

Durante as 2 semanas anteriores, dende que comezou o curso, estivemos tomando decisións e acordos sobre que xogos iamos facer ademais de comprometernos a  adquirir un compromiso sobre a mellora da nosa saúde e alimentación.

Os alumnos de 3º e 4º elaboraron carteis dixitais co fin de facernos entender a importancia da nosa saúde.

Comezamos colocándonos todos os alumnos de Primaria formando 2 corazóns para recibir a un grupo de invitadas de 5 anos.

10 comentarios:

  1. Soy Thais .Es un poco aburrido hacer siempre el mismo juego de manos

    ResponderEliminar
  2. Soy yoel de 6° y me moló como quedaron los corazones

    ResponderEliminar
  3. Anónimo19/11/18

    Son Alba Nieto .O que mais me sorprendeu foi o rápido que facian as nenas de 5 anos o xogo de mans.

    ResponderEliminar
  4. Anónimo19/11/18

    Son Xiana , me gustou moito facer este xogo ,o que mais me gustou foi cando as nenas de 5 anos fixeron o xogo de vitaminate.

    ResponderEliminar
  5. Anónimo19/11/18

    Son Xiana o pasei xenial facendo está actividade me gustaría facela ostra vez

    ResponderEliminar
  6. Soy tamara y me gusto mucho lo rapido que lo hacian las niñas de 5 años

    ResponderEliminar
  7. Ola son Rocío, e quería dicirvos que me gustou moito como fíxemos o xogo de mans entre todos, sobre todo como o facían as rapazas de 5 anos.

    ResponderEliminar
  8. Anónimo20/11/18

    Ola son Alejo , o que mais me gustou foi como cantarón os nenos pequenos, eran moi monos .

    ResponderEliminar
  9. Anónimo20/11/18

    Bos días son Adriana e quería decirche que esta actividade gustoume moitísimo

    ResponderEliminar
  10. Son David.c gustoume moito o corazón

    ResponderEliminar